|
Forum Stichting Besnur Activiteit » |
| 1 2 3 Volgende » |
Dilan![]() |
St. Besnur Uitje Beste leden, St. Besnur heeft aantal pogingen geprobeerd om een uitje te organiseren voor haar leden, helaas zijn de verschillende activiteiten tot heden afgelast door gebrek aan opkomst. Inmiddels heeft St. Besnur twee succesvolle feest georganiseerd in 2010. Hiermee willen wij ook verder gaan om onze gemeenschap in Nederlander blijven amuseren. Doordat aantal leden onze bestuurleden aandringen voor een Uitje. Deze Uitje is alleen bedoeld voor Besnur.com Leden, echter is het ook alleen bedoeld voor Koerdische jongeren. Op verzoek van volgende Leden; Zhilan, Aram, Feedback, Wrdila. Hebben wij gekozen voor 30-10-2010. Het Uitje zal volgende zijn; Gezellige rondvaart in Amsterdam of Walibi Uitje! Mocht je een betere iedee hebben laat ons weten via Events@besnur.com. Vind jij het leuk om mee te gaan? Geef jezelf snel op voor 10-10-2010 via Events@besnur.com of beantwoord deze topic! Geef volgende op; Kan je Ja of Nee Op die data heel de dag beschikbaar Ja of Nee Hoop je snel te zien. Gr, Coördinatie Events Besnur ![]() ![]() |
| 05-09-2010 23:52 | Reageren - Bewerken |
| |
|||||||
| Reacties: |
|||||||
Wrdila![]() |
Re: St. Besnur Uitje Aanwezig dus wie mij wil meeten moet komen joking ![]() |
||||||
| 05-09-2010 23:54 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Aram![]() |
Re: St. Besnur Uitje ja ben er ook van partij ![]() |
||||||
| 05-09-2010 23:56 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Re: St. Besnur Uitje soowizoo kom ik mee ik wil vip kaartjesssssssss plus heb voorrang op alles invalide he ![]() ![]() yeeeyyyy ![]() |
||||||
| 06-09-2010 00:04 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Re: St. Besnur Uitje Laten we walibii gaan als k kann dann word kapott lauww lekker schreeeuuwen en allesss haha |
||||||
| 06-09-2010 00:16 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Zhilan |
Re: St. Besnur Uitje aanwezig |
||||||
| 06-09-2010 00:18 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Mc_Creu |
Re: St. Besnur Uitje doe doordeweeks beter dan op zaterdag |
||||||
| 06-09-2010 00:30 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Re: St. Besnur Uitje Dilan kom jij zelf ook? En mc crue i agree with you omdat sommige mogelyk moeten werkenn @ saturdayy.. |
||||||
| 06-09-2010 00:51 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Kurdoboy![]() |
Re: St. Besnur Uitje Jaa sowieso gek mr moet op zaterdag zyn ofso weetje normaal kmoet alltijd werke ![]() |
||||||
| 06-09-2010 07:16 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Aram![]() |
Re: Re: St. Besnur Uitje
gwn vrij nemen, kan wel voor een keertje. van mij mag je vrij nemen ![]() |
||||||
| 06-09-2010 08:36 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Hawleria![]() |
Re: St. Besnur Uitje ik zou heel graag by zyn maar ik denk niet dat ik mag ![]() |
||||||
| 06-09-2010 11:11 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Wrdila![]() |
Hawleria voor de dames die niet mogen heb ik aangeboden ouders belletje te geven en mooi praatje te houden tot jullie mogen haha ![]() ![]() |
||||||
| 06-09-2010 11:21 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Re: St. Besnur Uitje Vinden jullie dat niet raar om met mensen die je niet kent enzo opeens beetje gezzelig mee te doen? mmmh niks voor mij.Haha wallahi ik vind het allemaal beetje apart.. maar wel goed dat mensen het niet alleen bij praatjes houden (althans dat hoop ik maar ) Ikzelf zou niet willen maar als ik wel wou zou ik niet mogen![]() Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang voor jullie dat het geen succes gaat worden. Maar heel veel succes |
||||||
| 06-09-2010 11:29 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Hawleria![]() |
Re: St. Besnur Uitje Wirdila is wel goeie iedee maar ik denk niet dt het my helptt ![]() |
||||||
| 06-09-2010 11:35 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Re: Re: Re: St. Besnur Uitje .... |
||||||
| 06-09-2010 15:38 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Re: Re: Re: St. Besnur Uitje' ik ga tege my baas zegge VAN ARAM MAG, DOESZ! hahaha ![]() |
||||||
| 06-09-2010 15:39 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Kurdoboy![]() |
Re: Re: Re: Re: St. Besnur Uitje
haha Hey baas aram zegt dat ik vrij moet nemen dus fijne dag verder ![]() |
||||||
| 06-09-2010 16:20 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
H_sipan![]() |
Re: St. Besnur Uitje Aram niet komen man er is geen eten duss niets voor jou die dagje hahahahaha |
||||||
| 06-09-2010 17:23 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
Aram![]() |
hahhahhahaahah laat me raden jij bent met het naam baran bij chat ![]() |
||||||
| 06-09-2010 18:27 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Re: St. Besnur Uitje Lijkt me leuke initiatief ik zal er zeker proberen bij te zijn gezellig ![]() |
||||||
| 06-09-2010 19:25 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||
| Niet gevonden |
Ja je hebt gelijk ik dacht daar ook al aan ben met je eens |
||||||
| 06-09-2010 19:32 | Reageren - Quote - Bewerken | ||||||