|
Forum Overige » |
| 1 2 Volgende » |
GuliKurd![]() |
Elkaar leren kennen.. hallo, We gaan elkaar even wat beter leren kennen. Je mag vragen wat je wilt aan je naganger de naganger antwoord (eerlijk) op de vraag van zijn/haar voorganger en stelt vervolgens weer een vraag voor zijn/haar naganger. Heb je ooit iets gedaan wat niet goed was en niet aan je ouders verteld? |
| 02-12-2009 23:16 | Reageren - Bewerken |
| |
|
| Reacties: |
|
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. Ja, sigaretten van oma stelen en stiekem roken. Ik was maar 6 jaar, en we rookten 1tje met 3 man ![]() Heb je weleens drugs gebruikt?? Daarmee bedoel ik ook alcohol ![]() |
| 04-12-2009 18:49 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. nee, nooitt en ook niet van plan. ![]() heb je weleens iets meegemaakt waardoor je je schaamde? ![]() |
| 05-12-2009 23:02 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. Jaa .. dat ik een kwartier lang met iemand zat te praten! die ik dacht te kennen.. maar ik had de verkeerde persoon haha.. ![]() als je 1ding mocht kiezen wat zou je dan het liefst willen? |
| 06-12-2009 13:53 | Reageren - Quote - Bewerken |
slemani2010![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. van kurdistan land maken als je 1 million had gewonnen wat zou je er mee doen ? |
| 06-12-2009 20:41 | Reageren - Quote - Bewerken |
GuliKurd![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. Arme mensen helpen! Iets voor hun betekennen. Als je nog 1 dag te leven hebt wat zou je als eerst doen? |
| 07-12-2009 10:05 | Reageren - Quote - Bewerken |
GulaXn![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. me zelf vol proppen met eten ![]() wat zou je doen als je nu mocht slapen? |
| 07-12-2009 11:33 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. niks.. ik heb al genoeg geslapen vandaag ![]() Hoeveel mensen van Besnur ken je in het echt? |
| 07-12-2009 15:13 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. 3/4 mensen ofzo. heb je wel eens de neiging om iemand tevermoorden(niet letterlijk) |
| 07-12-2009 17:32 | Reageren - Quote - Bewerken |
slemani2010![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. ja me exxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx als in plaats van obama was wat zou je dan doen ????? |
| 07-12-2009 23:18 | Reageren - Quote - Bewerken |
Aram![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. koerdistan terug geven aan Koerden en het uit roepen voor de rest van de wereld dat Koerdistan een land is. als je 1 ding kon veranderen aan Koerdistan. wat zou het zijn? PS: niets is geen antwoord ![]() |
| 10-12-2009 21:47 | Reageren - Quote - Bewerken |
slemani2010![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. hun denk wijze veranderen al die meisje gaan voor niets dood om ene mobile TEL als je iemand mog terug roepen van dood wie zou je dan terug wensen |
| 26-01-2010 20:53 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. mijn broer ![]() Als je voor een dag met iemand op de wereld van leven mocht ruilen wie zou je kiezen? |
| 26-01-2010 23:40 | Reageren - Quote - Bewerken |
H_sipan![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. Zinar Sozdar (zanger) Als jij je leven voor iemand anders zou opgeven wie zou dat zijn ? |
| 27-01-2010 14:05 | Reageren - Quote - Bewerken |
Aram![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. mijn familie wat vind je van Nederland? |
| 29-01-2010 15:10 | Reageren - Quote - Bewerken |
H_sipan![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. Kikkerstad ![]() Wat vind je van Besnur.com ? |
| 25-03-2010 09:55 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. Leuk site! Hoe zou je reageren als je ''grote liefde'' in zijn/haar neus peutert ![]() |
| 25-03-2010 16:07 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. haha gula ciya hoe bedenk je t ![]() Ik zou m een klap verkopen en zn handen laten wassen voordat ie weer in mijn buurt mag komen Hoe ga je met stress om ? |
| 25-03-2010 18:20 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. Ik druk dan alleen thee (ahmedi) en 2 paracetemols hahahahhhh ![]() Als je nu iets mocht doen wat absoluut niet mag wat zou het zijn>? |
| 25-03-2010 19:22 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: Elkaar leren kennen.. Ahahhaah Wrdila geen idee ![]() Lovely moeilijke vraag! ![]() Ik zou uuh.. Voor mijn Moterrijbewijs gaan en een VESPA KOPEN! Wat zou je doen als mensen naar je toekomen en steeds herhalen dat kurdistan niet bestaat? |
| 25-03-2010 20:48 | Reageren - Quote - Bewerken |
Aram![]() |
Re: Elkaar leren kennen.. steeds herhalen tot dat ze het door krijgen en geloof me ik heb zelfs tureken het laten zeggen. ![]() ![]() wat zou je doen, als je met je geliefde niet kon zijn? |
| 25-03-2010 23:19 | Reageren - Quote - Bewerken |