|
Forum Mode & Lifestyle » |
| « Vorige 1 2 3 4 Volgende » |
dil-berindar![]() |
KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien geachte Besnur leden, heeft er iemand interese in een naaister die koerdishe kleren naait? dan is dit jullie kans! ![]() je kan een JURK HUREN of LATEN NAAIEN zoals jij het zelf wilt! als er veel vraag is naar koerdishe jurken maakt niet uit of je 't wilt huren of laten naaien zal ik hier de foto's plaatsen van die jurken. kosten worden later bepaalt, dit hangt af van de moeilijkheids graad van de stof. wanneer een stof veel kralen bevat zal het moeilijker zijn de jurk te laten naaien. ps. de Jurken die verhuurt zullen worden zijn van hoge kwaliteit het zijn geen goedkope stoffen maar bevatten zeer veel kralen deze jurken kun je op dit moment kopen voor 350 (kurdisch geld) in kurdistan! (zonder dat ze genaaid zijn) werkzaam in provincie: UTRECHT Voor Proef Foto's graag even een berichtje ! ![]() ik hoop dat dit genoeg info is, zoniet hoor ik het graag! met vriendelijke groeten DIL-berindar ![]() DIE SITE MET DE FOTO'S BESTAAT NIET MEER, IEMAND IS ZO LEUK GEWEEST AL DIE FOTO's TELKENS TE VERWIJDEREN VOORTAAN WORDEN ZE NAAR JE MAIL GESTUURT ! GR: DIL-berindar |
| 23-04-2011 15:04 | Reageren - Bewerken |
| |
|
| Reacties: |
|
Shewa![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien ik wil een jurk laten maken. Hoe lang doet je moeder over een jurk? |
| 05-05-2011 12:43 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Hey Shewa, Ze moet er meestal 3 dagen over, want ze moet natuurlijk ook voor ons zorgen. NOg vragen? Groeten |
| 05-05-2011 18:12 | Reageren - Quote - Bewerken |
Shewa![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien ok supas. Verkopen jullie ook niet zelf stoffen? |
| 05-05-2011 18:14 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien wij kunnen niet allemaal stof gaan aanschaffen als er niet veel vraag naar is, wij kunnen je op dit moment alleen doorverwijzen naar de stoffen markt in UTRECHT. ( elke zaterdag 08:00 tot 13:00 dichtbij de domtoren ) je hebt daar heel veel kraampjes en heel veel keuze! als je nog meer vragen hebt dan hoor ik 't wel. gr. ![]() |
| 05-05-2011 19:47 | Reageren - Quote - Bewerken |
Shewa![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien hmm ik ben niet bekend in Utrecht. Waar in Utrecht? heb je adres |
| 05-05-2011 19:48 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien ik zoek het even voor je op!! ![]() |
| 05-05-2011 19:55 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Dit is het adres van Lapjesmarkt Utrecht: Breedstraat 3512 TW Utrecht ![]() |
| 05-05-2011 20:06 | Reageren - Quote - Bewerken |
Shewa![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien nogmaals bedankt ![]() |
| 05-05-2011 22:31 | Reageren - Quote - Bewerken |
| avesta |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien hoi, kan je mij je adres en telnr mailen. ik wil graag aantal jurken laten naaien. alvast bedankt. gr avesta |
| 16-06-2011 20:16 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien stuur maar een prive bericht met je mail dan zorg ik voor de rest. ![]() |
| 16-06-2011 20:44 | Reageren - Quote - Bewerken |
min_kurdem![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Waarom kan ik de foto's niet zien? |
| 17-06-2011 21:58 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Zozan |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Beste Dil-Berindar, EINDELIJK is het me gelukt om een account aan te maken! Mijn zus gaat in maart trouwen, en we willen heel graag dat alle zussen bij de hennafeest een koerdische jurk dragen. We zijn al heel lang op zoek naar mooie koerdische jurken in Nederland, maar echt nergens te vinden gewoon! Na lang zoeken kwam ik op deze site, maar ik kon geen account aanmaken. Nu eindelijk wel!! Pff.. hehe Anyway ik wil graag hierover met jou hebben, maar die foto's kan ik niet zien misschien dat je ze voor mij via de mail kan sturen? Laat gauw wat van je horen aub, ik stuur je me email in een bericht oke. Groetjes Zozan |
| 11-09-2011 14:51 | Reageren - Quote - Bewerken |
| zozanazem |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Hi ik ben geintreseer in kurdishe kleren huren of laten maken.. kan je me aub via me email adres laten weten of het mogelijk is? mijn email is zozanazem@hotmail.com |
| 10-10-2011 22:36 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien wat fijn dat je zus gaat trouwen! inshallah zal zij een heel mooi en gelukkig leven lijden samen met haar partner, ik moet mij zelf excuseren voor de late reactie's die ik geef... heb namelijk zo druk met school GRRR !!! maar om het goed te maken heb ik het volgende gedaan: ik heb iedereen een mailtje gestuurd die interesse bleken te hebben! heb je nog niets ontvangen ? dan graag een p.b bericht met je mail adres en ik voeg je toe op msn veel handiger comuniseren! ![]() groetjes dil berindar ![]() |
| 11-10-2011 17:32 | Reageren - Quote - Bewerken |
directeur![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Ga lekker ergens anders reclame maken voor je moeders naaiatelier |
| 16-10-2011 21:55 | Reageren - Quote - Bewerken |
| Niet gevonden |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien ja walla groot gelijk ik ga tog ook niet mijn opel kadet hierte koop zetten dan word me topic gelijk verwijdert |
| 16-10-2011 23:10 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien @ Directeur ik snap dat jij geen behoefte hebt aan Koerdishe DAMESJURKEN! maar er zijn heel veel mensen die hier wel behoefte aan hebben dus respecteer ook iemand anders zijn behoeften. @ Wanted. ik heb deze topic geopend op deze SIte omdat er hier veel koerden rondlopen die hier interesse in hebben, deze site is spechiaal voor koerden en over koerden ( cultuur, taal, etc ) en zoals aan de naam te horen al Koerdishe jurken heeft dit iets met koerden en koerdistan te maken. Heeft jou Opel Kadet hier iets mee te maken ? NEE! deze site is bedoelt voor koerden en de koerdishe cultuur daar hoort de kleding ook bij! als jij je opel kadet toch kwijt wilt raad ik je aan deze site te gaan bezoeken www.marktplaats.nl op die site komen meer dan miljoenen mensen ik hoop dat je snel van je Opel kadet af bent! veel succes verder. Dil. ![]() |
| 20-10-2011 15:25 | Reageren - Quote - Bewerken |
Kurd123![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Jongens jullie zijn echt zielig, jullie moeders werken voor nederlandse maatschapij terwijl haar moeder werkt om kurdische cultuur staande te houden echte ondankbare mensen, of zien jullie jullie zussen liever lopen op een bruiloft in een kort jurkje uit nederlandse winkel? |
| 20-10-2011 15:35 | Reageren - Quote - Bewerken |
dil-berindar![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien DANKJE WEL KURD123 !! dat is wat ik wil zeggen maar kon niet uit mijn woorden komen ik wilde niemand beledigen! maar zoals jij het zegt echt top!! nogmaals dank |
| 20-10-2011 15:44 | Reageren - Quote - Bewerken |
Taqana![]() |
Re: KURDISHE KLEREN !! huren/laten naaien Waarom verwijder je mijn berichtjes nou..? Dat is wel een beetje zwak hoor.. |
| 20-10-2011 22:21 | Reageren - Quote - Bewerken |